Založ si blog

24 hodinové korčuľovanie

Zima je moje najobľúbenejšie obdobie a to nie len preto, že môžem hrať hokej inde, ako na štadióne, ale aj pre korčuľovanie. Tento šport ma oslovil počas jednej zimnej olympiády, keď som pozeral voľné jazdy pretekárov. Ja som sa však rozhodol počas súťaže s názvom 24 hodinové korčuľovanie, urobiť čo najviac kilometrov na otvorenom štadióne, v Košiciach na Alejovej v areáli T-Systems.

Akcia sa konala od 27.12 do 28.12.2017, od jedenástej hodiny na obed sa korčuľovalo ostošesť celých 24 hodín. Prichádzali rodiny s deťmi, varil sa guláš, atmosféra gradovala od úvodného výstrelu. Niektorí si išli len tak zajazdiť, iní, to zobrali trošku súťaživo. Boli tam aj ďalší borci, s ktorými som súťažil, ale snažil som sa ich strážiť, aby mi počas prestávok, ktoré boli povolené, veľmi neušli. Išlo najmä o konzistentnosť a rozdelenie síl, vody, jedla, tak, aby som vydržal do konca.

Prišiel večer, ľudí menej, tak som si dal pauzu a doplnil výživu. Je to dôležité pri každom športovom výkone a potom späť na ľad. Korčuľoval som s kamarátom Dávidom, ktorý je rodený korčuliar a dal mi zabrať. Môj náskok bol dostatočný, aby som si to počas chladnej zimnej noci kontroloval na tabuli s výsledkami. Cez noc nám robila spoločnosť hudba s výborným DJ, ktorý pri takých akciách nesmie chýbať. Začalo svitať a prichádzala únava. Povedal som si však, že už to potiahnem do konca. Prišlo 11 hodín na obed a s tým aj koniec podujatia. Na konte mi svietilo nakorčuľovaných 100 km. Prvý krát a hneď prvé miesto. Bola to paráda. Pozvali si nás aj s druhým Robom a tretím Dávidom do stredu ihriska a odovzdali nám ceny. Neskôr sme boli pozvaný aj ku starostovi mestskej časti Košice-Juh. Tento ročník bol môj začiatok cesty za slovenskými rekordami.

Konflikt na Ukrajine a povinné očkovanie

26.01.2022

Mraky sa pomaly nad východnou Európou zaťahujú, armády hlásia pripravenosť a mi tu ideme riešiť povinné očkovanie. Situácia je zlá. Ruská anexia Krymu v roku 2014 vyvolala na Ukrajine nepriateľské nálady. Ukrajinská armáda vzrástla o mnohých členov a momentálne sa všetka pozornosť sústreďuje na východnú hranicu s Ruskom a regióny Donbas a Doneck. Niekomu tu ide o [...]

Pandémia

19.11.2021

Sú to dva roky, odkedy bojujeme s vírusom. Vírusy vždy boli a budú súčasťou nášho sveta. Či už počítačové, alebo biologické. Teraz sa chcem venovať biologickým. Na začiatku pre údajný nový vírus sars-cov19 zaviedli pred dvoma rokmi lockdown. Zatiaľ som nezaregistroval informáciu, z čoho vlastne vírus vznikol. Občania sa báli, lebo sme nevedeli, s čím máme [...]

NHL v Európe

08.11.2020

NHL je bezpochyby najlepšia hokejová liga sveta. Niektorí fanúšikovia na zápasy cestujú do USA, alebo Kanady, aby videli svoj obľúbený tím v akcii. Niekedy však NHL zavíta v rámci Global Series do Európy a hlavné mesto Švédska, Štokholm sa počas chladného novembrového víkendu 2019 zmení na eufóriu hokejových fanúšikov. Dvaja hokejoví nadšenci si povedali, že prečo [...]

pellegrini

Fica od smrti delili centimetre. Čakajú ho najťažšie hodiny a dni, povedal po návšteve premiéra v nemocnici Pellegrini

16.05.2024 15:56, aktualizované: 16:08

Nakrátko spolu podľa Pellegriniho slov komunikovali.

Francúzsko, Kaledónia

V Novej Kaledónii pokračovali už tretiu noc nepokoje: štyria mŕtvi, stovky zranených

16.05.2024 15:16

Nepokoje v tomto francúzskom zámorskom území vypukli pre ústavnú reformu volebného systému, ktorá dáva právo voliť v provinčných voľbách tisícom francúzskych občanov.

česko, polícia, streľba

Tínedžer sa v Česku vyhrážal, že vystrieľa školu. Vysvetlil, že išlo o žart

16.05.2024 14:41

Polícia zdôraznila, že ho to zodpovednosti nezbavuje, a začala proti nemu trestné stíhanie.

Geert Wilders

Nová holandská koalícia chce 'najprísnejšiu' azylovú politiku v histórii krajiny

16.05.2024 14:22

Strany uviedli, že „čo najskôr“ predložia Európskej komisii žiadosť o výnimku z európskej azylovej politiky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 6800x
Priemerná čítanosť článkov: 1360x

Autor blogu

Kategórie